دانشجویان، باغ قلهک انگلیس را تسخیر کردند

یکی از دانشجویانی که وارد سفارت انگلستان شده و هم اینک در آنجا مستقر است، به خبرنگار ما گفت: ما حدود 40 نفر هستیم و اکنون دانشجویان در حال قرائت زیارت عاشورا هستند.شیشه های خانه سفیر انگلیس در باغ قلهک شکسته شده و دانشجویان قصد دارند اطلاعیه های خود را در بخشهای دیگر سفارت اصلی انگلستان در تهران پخش کنند

اعلام آمادگی مساجد و هیئات بروجرد برای اعزام نیروهای استشهادی

 فضای مساجد و هیئات شهرستان برجرد فضای شهادت طلبی است و به کمتر از محو اسرائیل از صحنه روزگار قاتع نمی شوند.در این راستا مقدمات اعزام نیروهای استشهادی در حال انجام است. تا کنون بیش از 10 هیئت و مسجد در رابطه با اعزام نیروی استشهادی اعلام آمادگی کرده اند

گر اینجا کربلاست و امروز عاشوراست، اینک چه کسی مرا می‏خواند??!!

هیئت مکانی است مقدس برای عزاداری و کسب معرفت نسبت به ائمه معصومین (علیهم السلام) ، سخنران؛ پرچمدار علمی معارف اهل بیت (علیهم السلام) ، مداح؛ پرچمدار هنری اهل بیت(علیهم السلام) و مسئول هیئت، مسئول حفظ جهت و هماهنگ کننده  «هیئت، سخنران و مداح» می‏باشد.

ادامه مطلب ...

پخش هزاران نسخه از پیام ولی امر مسلمیم جهان در مساجد و هیئات

شبکه مساجد و هیئات

به گزارش عدالت طلب امشب هزاران نسخه از پیام ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای در میان مساجد و هیئات شهر بروجرد پخش می شود. در این پیام چنین آمده است:

ادامه مطلب ...

اعلام آمادگی مساجد و هیئات برای تصرف اسرائیل

شبکه مساجد و هیئات به گزارش عدالت طلب حجت الاسلام علی کشوری با اعلام این خبر اعلام کرد که نامه ای مبنی بر اعلام آمادگی مردم شهید پرور بروجرد برای تصرف اسرائیل به محضر ولی امر مسلمین جهان  حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ارسال می گردد. ایشان افزودند که تاآخرین قطره خون را نثار آرمانهای اسلامی انقلاب خواهیم نمود.

عدالت طلب متن کامل نامه مساجد و هیئات بروجرد را به زودی منتشر خواهد نمود

هر کس در این دفاع‌ مشروع و مقدس کشته شود شهید است

اکنون سئوال من از علماء و روحانیون جهان عرب و رؤسای ازهر مصر این است که آیا هنگام آن نرسیده است که برای اسلام و مسلمین احساس خطر کنید؟ آیا هنگام آن نرسیده است که به واجب نهی از منکر و کلمةُ حقٍ عندَ امامٍ جائر عمل کنید؟

ادامه مطلب ...

محرم، هیئت رأیه العباس، عدالت و پیشرفت

کربلایی داود کرزبراگر بخواهیم جزء عزاداران واقعی باشیم باید گوش به فرمان ولی فقه باشیم یکی از فرمایشات مهم ایشان گفتمان عدالت و پیشرفت است. در این راستا ما سعی می کنیم از سخنرانان شهرستان برای واضح شدن این فرمایش مقام معظم رهبری استفاده کنیم و فرمایشات رهبر انقلاب را هم در اختیار عزاداران حسینی قرار دهیم. ورود به سایت

ادامه مطلب ...

گزارش مفهومی اولین جلسه کارگروه تخصصی عدالت و پیشرفت

شبکه مساجد و هیئات اولین جلسه کارگروه تخصصی عدالت وپیشرفت -مبتنی بر تحلیل های فوق-  نقد و نقض دیدگاه های جریان اول و دوم برای تحقق "عدالت و پیشرفت توأمان" و بحث از چگونگی مدل اسلامی در کنار بحث از ضرورت مدل اسلامی  را به  عنوان راهبرد به  جریان تئوری پردازی برای عدالت و پیشرفت  پیشنهاد می نماید.

ادامه مطلب ...

محرم، انجمن یاوران افق ورزش، عدالت و پیشرفت

مهدی بیرانوندامسال مقام معظم رهبری فرمودند که در دهه‏ی چهارم انقلاب باید گفتمان عدالت و پیشرفت ایجاد شده و در رأس همه‏ی موضوعات قرار بگیرد، این انجمن هم برای لبیک گفتن به فرمان مقام معظم رهبری در دهه‏ی محرم امسال به عنوان بخشی از فعالیت‏های فرهنگی خود را در کنار مساجد و هیئات کشور قصد انجام فعالیت‏های زیر را دارد.

ادامه مطلب ...

شعار اصلی هیئت محبین الرقیه در محرم امسال "عدالت و پیشرفت" است

محمدرضا لایقی‌طلبه بسیجی محمدرضا لایقی:

هیئت محبین الرقیه (سلام الله علیها) به عنوان کوچکترین عضو شبکه هیئات و مساجد کشور امسال شعار اصلی خود را با لبیک به پیام مقام معظم رهبری عدالت و پیشرفت قرار داده است. ورود به سایت

ادامه مطلب ...